≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
≡
Καλογερόπουλου Νικολάου, ‛‛Τομάρα’’ (1790) ≡
Μπερτζελέτου Παναγιώτη, ‛‛Νιάνιαρη’’ (1790) ≡
Γαϊτανάρη Παναγιώτη (1795) ≡
Μπερτζελέτου Δημητρίου, Θεοδώρου, Γεωργίου (1795) ≡
Ηλιόπουλου Ηλία, Αγγελή, ‛‛Αγγελοθανάση’’ (1795) ≡
Σκουρλά Αθανασίου(;), Δημητρίου ‛‛Κουλαφίνα’’, ‛‛Κουλαφινόγιαννη’’ (1800) ≡
Κοντόπουλου Παναγιώτη, Αντωνίου, ‛‛Κουτσιούκου’’ (1800) ≡
Σκουρλά Κυριαζή, Σωκράτη (1815) ≡
Δρακόπουλου Βλασίου, Δημητρίου, Αργυρίου, ‛‛Κατσή’’ (1820) ≡
Δρακόπουλου Γεωργίου, Νικολάου, ‛‛Κορδάτου’’ (1820) ≡
Λαβδιώτη Πανάγου, Ιωάννη, Νικολάου ‛‛Μπέκου’’ (1820) ≡
Λάλου Κωνσταντίνου, ‛‛Ξούρα’’ (1820) ≡
Λαμπρόπουλου Δημητρίου, Ιωάννη, ‛‛Λύκου’’ (1820) ≡
Παπαθεοδώρου Δημητρίου (1820) ≡
Τσουτσάνη Γεωργίου, ‛‛Τσουτσανονικολάκη’’, ‛‛Τσουτσανόγιαννη’’ (1820) ≡
Τσουτσάνη Δημητρίου, ‛‛Παπαδομήτσιου’’, ‛‛Καλιμάνη’’ (1820) ≡
Τσουτσάνη Νικήτα, Ιερέως (1820) ≡
Γαϊτανάρη Δημητρίου, ‛‛Ντρέσιου’’ (1825) ≡
Γαϊτανάρη Αθανασίου (1825) ≡
Κάνιστρα Ιωάννη, ‛‛Κοτσιώνη’’ (1825) ≡
Μεργούπη Κωνσταντίνου, Αθανασίου, ‛‛Σταβαρά’’ (1825) ≡
Μπερτζελέτου Ιωάννη, ‛‛Γαλάνη’’ (1825) ≡
Χριστόπουλου Κανέλλου, ‛‛Κανελλόγιαννη’’, ‛‛Γεροβασίλη’’ (1825) ≡
Χρονόπουλου Αθανασίου, ‛‛Τσιαβλή’’ (1825) ≡
Λαμπρόπουλου Αποστόλου, Λάμπρου, ‛‛Αποστολάκου’’ (1825) ≡
Δρακόπουλου Τριαντάφυλλου, Κωνσταντίνου, Βασιλείου, ‛‛Παντία’’ (1825) ≡
Δρακόπουλου Αθανασίου, Αργυρίου, ‛‛Καλόγερου’’ (1830) ≡
Δρακόπουλου Κυριάκου, Χρίστου, Σπύρου (1830) ≡
Λιάπη Γεωργίου, ‛‛Λιαποθανάση’’, ‛‛Παναγιωτάκη’’ (1830) ≡
Σκουρλά Φίλιππου, ‛‛Φιλιππόγιαννη’’, ‛‛Λεωνιδάκου’’ (1830) ≡
Τσουτσάνη Αθανασίου - Στεμνίτσα (1830) ≡
Δημητρακόπουλου Αθανασίου, ‛‛Καράμπελα’’ (1835) ≡
Δρακόπουλου Γεωργίου (1835) ≡
Κάνιστρα Βασιλείου, ‛‛Βασιλάρα’’ (1835) ≡
Κόκκορη Βασιλείου, Ιωάννη ‛‛Κοκκορόγιαννη’’ (1835) ≡
Λάλου Κωνσταντίνου, Γεωργίου, ‛‛Κατσαρού’’ (1835) ≡
Μεργούπη Φωτίου, Αθανασίου ‛‛Ζαΐμη’’, ‛‛Γερομιχάλη’’ (1835) ≡
Παπαθεοδώρου Ιωάννη, ‛‛Χαραλαμπάκου’’ (1835) ≡
Σωτηρόπουλου Αναστασίου, ‛‛Ανάστου’’ (1835) ≡
Χρονόπουλου Ευθυμίου, ‛‛Κουφού’’, ‛‛Γιάνναρου’’ (1835) ≡
Τσουτσάνη Αθανασίου, ‛‛Ντούρα’’ (1835) ≡
Παπανικολάου Παναγιώτη, ‛‛Πατσιούρη’’, ‛‛Ποτσίνου’’ (1835) ≡
Δρακόπουλου Παναγιώτη, ‛‛Σμιρίλου’’ (1840) ≡
Δρακόπουλου Αγγελή, ‛‛Πούλου’’ (1840) ≡
Μεργούπη Παναγιώτη ‛‛Σιγαλού’’, ‛‛Σιγαλόγιαννη’’ (1840) ≡
Μπρούστα Δημητρίου, Κωνσταντίνου (1840) ≡
Παναγόπουλου Γεωργίου, ‛‛Ζέρβα’’ (1840) ≡
Παπαθεοδώρου Παναγιώτη (1840) ≡
Τσουτσάνη Βασιλείου - Δερβένι, Κιάτο (1840) ≡
Ζέρβα Πανάγου (1840) ≡
Τόμπρου Αναστασίου (1840) ≡
Αγγελόπουλου Νικολάου, ‛‛Μπολόκου’’ (1845) ≡
Λάλου Ιωάννη (1845) ≡
Σκουρλά Γεωργίου, Χρήστου, Αθανασίου (1845) ≡
Αγγελόπουλου Αγγελή (1850) ≡
Νικολόπουλου Αναστασίου, Γεωργίου, ‛‛Ροβίτη’’ (1850) ≡
Τσουτσάνη Πανάγου, Τριαντάφυλλου ‛‛Γεροφύλλη’’ (1850) ≡
Μεργούπη Κυριάκου - Ελληνικόν (1854) ≡
Γαϊτανάρη Χαράλαμπου, ‛‛Μαστοράκου’’ (1855) ≡
Κάνιστρα Αθανασίου, Ιωάννη, ‛‛Μπαλάση’’ (1855) ≡
Σωτηρόπουλου Σωτηρίου, Βασιλείου, ‛‛Σιέκα’’ (1855) ≡
Γαϊτανάρη Νικολάου, ‛‛Γηρουτονικολή’’, ‛‛Σαντάσκη’’ (1860) ≡
Κουρουνιώτη Δημητρίου, ‛‛Ζούπα’’ (1865) ≡
Σημειώσεις
Γενεαλογικοί κλάδοι
Τα είκοσι επτά (27) συμβατικά γενεαλογικά δένδρα του χωριού διακλαδίζονται ανά επώνυμο σε γενεαλογικούς κλάδους, εξήντα δύο (62) τον αριθμόν. Αν πρόκειται για περισσότερους από έναν ανά δένδρο, έχουν διαχωριστεί με κριτήρια χρονολογικά και χαρακτηριστά του αρχηγού του κλάδου. Ελήφθησαν υπ' όψη και αριθμητικά κριτήρια, λόγου χάρη το πλήθος των προσώπων, μελών του κλάδου, προς διευκόλυνση της αναζήτησης στο διάγραμμα κάθε κλάδου.
Οι έξι (6) θυγατρικοί κλάδοι με αρχηγούς άνδρες μη καταγόμενους από τον Ατσιχωλο που ενυμφέφθησαν θυγατέρες Ατσιχωλιτών, προς διευκόλυνση της αναζήτησης, εντάσσονται στον κλάδο των γυναικών συζύγων. Τα παρατιθέμενα περίπου δέκα (10) δένδρα ή κλάδοι που εξέλιπαν ως επώνυμα, επειδή δεν άφησαν άρρενες απογόνους ή εγκατέλειψαν το χωριό, είναι κυρίως θυγατρικοί κλάδοι συζύγων μη καταγομένων από τον Ατσίχωλο.
Αναζήτηση προσώπων
Σε κάθε περίπτωση και με τα στοιχεία που έως τώρα διαθέτουμε, δεν υπάρχει επώνυμο συμπατριώτη ή συμπατριώτισσσάς μας, Ατσιχωλίτη ή Ατσιχωλίτισσσας, εκ γενετής ή από μετέπειτα εγκατάσταση, από γάμο, που να μην έχει ενταχθεί στον γενεαλογικό μας ιστότοπο. Τα επώνυμά τους θα τα βρείτε στον Γενικό Κατάλογο, με το Προσωνύμιο (παρατσούκλι) τους, στο Άλμπουμ προσώπων και με την Αναζήτηση...
Να σημειώσουμε, ωστόσο, ότι στον Εκλογικό Κατάλογο του Δήμου Γόρτυνος (1865) είναι εγγεγραμμένοι ως κάτοικοι Ατσιχώλου και οι εξής:
• Κωστόπουλος Σπυρίδων του Μηχάλη, ετών 38, χαλκεύς
• Μπίλιος Τριαντάφυλλος του Ιωάννη, ετών 40, γεωργός
• Πουλόπουλος Ιωάννης του Παναγιώτη, ετών 45, χαλκεύς
Δεν διαθέτουμε άλλα στοιχεία περί αυτών, οι οποίοι κατά την σύνταξη του Καταλόγου πιθανόν να βρέθηκαν στο χωριό ως εργαζόμενοι ή φιλοξενούμενοι, ώστε να τους εντάξουμε σε συγκεκριμένο δένδρο ή κλάδο.
Τεκμηρίωση
Οι γενεαλογικές καταγραφές μας στηρίζονται πρωτίστως στο Μητρώο Αρρένων της Κοινότητος, με εγγραφές από το 1840 έως και το 1950 και σε εκλογικό κατάλογο του Δήμου Γόρτυνος του 19ου αιώνα (1865), βλ. από την γραμμή επιλογών Πρόσωπα > Έγγραφα αρχείων, καθώς και σε μαρτυρίες συκρινόμενες με ιστορικές πηγές που έχουν κατά καιρούς δημοσιευτεί στον ιστότοπο του χωριού. Η μη καταγραφή γονέων, συζύγων ή παιδιών σε μια οικογενειακή μερίδα δεν υποδηλώνει κατ' ανάγκην τη μη ύπαρξή τους, αλλά το ότι δεν διαθέτουμε πλήρη ή ακριβή στοιχεία των μελών της.
Όπως είναι φυσικό, κατά την καταγραφή (2.300 και πλέον προσώπων...), είναι αναπόφευκτα λάθη και παραλείψεις. Λόγου χάρη, παλαιότερες χρονολογίες γέννησης των γυναικών, ελλείψει Μητρώου Θηλέων, ως και νεώτερες ανδρών και γυναικών (μετά το 1950 και των εξ αγχιστείας), είναι ενδεικτικές, απαιτούνται από το σύστημα. Αν υπάρχουν στοιχεία στη διάθεσή σας (πληροφορίες, έγγραφα, φωτογραφίες και τα λοιπά) ή έχετε να κάνετε διορθώσεις ή επιθυμείτε απόρρητο των προσωπικών σας στοιχείων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με ηλεκτρονικό μήνυμα...
Ευχαριστίες
Ευχαριστούμε τον Ταμία του Συλλόγου Γιάννη Γιαννακόπουλο, Ατσιχωλίτη εξ αγχιστείας, του οποίου οι πολύχρονες έρευνες και τα οικογενειακά διαγράμματα υπήρξαν η αφετηρία. Καθώς και τον πρώην Πρόεδρο της Κοινότητος Ατσιχώλου Γιάννη Λάλο, για τις πολύτιμες «ληξιαρχικές» πληροφορίες που μας παρείχε.
Αναμιμνησκόμαστε, τέλος, την πρόσφατα εκλιπούσα Φωτεινή σύζ. Χρήστου Μεργούπη (1923 - 2021), το γένος Αργ. Δρακοπούλου, στην αγέραστη μνήμη και προθυμία της οποίας κάθε φορά προσφεύγαμε, για να επιβεβαιώσουμε ή να αντλήσουμε στοιχεία για πρόσωπα και οικογενειακά «παρασκήνια» ενός αιώνα ζωής και για όσα της παρέδωσαν οι προγενέστεροι.
1η Ιανουαρίου 2022
Αν υπάρχουν στη διάθεσή σας περαιτέρω πληροφορίες, έγγραφα, φωτογραφίες και τα λοιπά ή έχετε να κάνετε διορθώσεις, επικοινωνείστε μαζί μας...